Kontakt med kommunen

Telefon
Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0240 860 00.

E-post
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är info@ludvika.se

Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Ludvika kommun
771 82 Ludvika

Gå hit
Kommunen har kontor på flera platser.
Gå till stadshuset om du vill besöka dem som bestämmer i kommunen.
Stadshuset finns på Dan Anderssons gata.
Det är mittemot Ulrika kyrka i Ludvika.


Vill du träffa dem som arbetar med omsorg och stöd eller skolor?
Gå då till Biskopsvägen 10 i Ludvika. 

Vill du träffa dem som arbetar med till exempel fritid, miljö och vägar?
Gå då till Folkets hus på Carlavägen 24 i Ludvika.
 

Dela

Sidan senast uppdaterad: 2017-02-01

Kontakta oss
Telefon: 0240-860 00
Öppettider: 7:30-12:00, 13:00-16:15

Ludvika kommun, 771 82 Ludvika

Telefon: 0240-860 00
SPC3N2.sitevision-cloud.net · 22/02 07:10:36